Jaren geleden had mijn broertje een dinosaurus fase. Hij was er helemaal idolaat van, spaarde allemaal plaatjes en kon werkelijk ze stuk voor stuk bij naam noemen. Dit was ook de tijd dat de eerste Jurassic Park uit kwam. Eigenlijk was iedereen gewoon in de dino vibe destijds. Ik dacht echt dat dat iets van vroeger was en nooit meer zou terug komen. Maar, zoals altijd, ook de dinosaurussen zijn weer helemaal terug. Heel bijzonder, aangezien ze in het echte leven het niet overleefd hebben. Nu zijn ze weer hip en willen alle kinderen alles over deze bijzondere dieren weten. Met het recent uitgekomen boek “De wereld van de dinosaurussen” kan dat helemaal!

Alles leren over dinosaurussen

In dit leuke boek kom je alles te weten over dino’s. De geheim agent Arend van speurdersclub Arendsoog moet immers op expeditie naar de prehistorie om de geschiedenis van de dinosaurussen te onderzoeken. Ga met hem mee op pad en ontdek hoe deze oeroude dieren evolueerden, welke soorten er waren, hoe ze uitstierven en nog veel meer! Met uitscheurbare tijdlijn van bijna 2 meter lang!

Als je altijd meer heb willen weten over de dinosaurussen, dan is het boek “De wereld van de dinosaurussen” echt een aanrader. Je leest over de allerleukste feitjes terwijl je kan genieten van de mooiste tekeningen. Je leert welke dinosaurussen er vermoedelijk als eerste waren en ook welke als laatste ons planeetje bewandeld hebben. Super leuk voor de dino liefhebbers onder ons. Al helemaal door de wel hele lange tijdlijn, die in het boek verstopt zit. Alleen die al betekent gegarandeerd veel lees- en leerplezier

De wereld van de dinosaurussen

Meer over dit boek