Producten, Reviews

“Met SONOS kom ik mijn herstel wel door”

Toen ik een paar maanden terug mijn eerste gesprek met de chirurg had voor de operatie van afgelopen maandag, was ik nog vrij optimistisch. “Dat doe ik wel even”, dacht ik. Ik had ook al aan mijn werkgever doorgegeven dat ik een week ziek zou zijn. Toen ik dat vertelde aan de arts werd ik al gelijk teruggefloten. Een narcose was wat heftiger dan ik mij voorstelde en ik zou minimaal twee weken uit de running zijn. En dat alleen maar van de operatie zelf. Als mijn schildklier van slag raakt, zal ik misschien nog wel langer niet optimaal functioneren. Hoe dan ook, genoeg tijd om eens heerlijk te genieten van alle slechte Kerstfilms die nu op Netflix te zien zijn.

Net een thuisbioscoop

Om het bingewatchen nog plezierig te maken heb ik een vroeg Kerstcadeautje voor mezelf gekocht, namelijk de SONOS beam. We hebben al een speaker van dit merk in huis en nu dus een extra variant speciaal voor de televisie. En het leuke is is dat ik de beam ook tegelijk met de speaker kan bedienen. Zo kan ik ook een beetje spelen met het geluid. De beam is eigenlijk niet meer dan een lange dunne speaker dat je voor de tv plaatst. In plaats van over je televisie ontvang je dan het geluid over de beam. En dat verschil merk je wel! De eerste actie scène dat ik opzette, had ik het gevoel uit mijn stoel weg geblazen te worden. Echt een bioscoop effect! Manlief vond het zo heftig, dat hij snel het volume wat zachter zette. met zijn telefoon uiteraard, want alle SONOS speakers bedien je met een app. Wat dat betreft is dit digitale tijdperk zo gek nog niet. Dus als je nog geen cadeau idee hebt voor onder de kerstboom, kan ik je de SONOS beam echt aanraden.

Heerlijk veel slechte films

Inmiddels ben ik nu al ruim een week slechte films aan het kijken en ik kan je zeggen dat dat best wel ontspannend kan zijn. Vandaag was het het vervolg op ‘A Christmas Prince’. Echt gewoon een slechte film. Morgen ga ik weer genieten van mijn serie ‘Call the midwife’ en daarna ga ik denk ik een poging wagen aan ‘Christmas with a view’. . Zo kom ik mijn ziekteweken wel door hoor. Heb jij nog mustsees voor mij op Netflix? Dan hoor ik ze graag.