“Nu in de bioscoop: Casper & Emma maken theater”

Er zijn van die televisie series op Netflix waar ik echt de kriebels van krijg (komt door het nagesynchroniseerde), maar dat de kinderen weer geweldig vinden. Één daarvan is het Noorse Casper en Emma. Het gaat over twee kinderen, die elke dag samen spelen en dan ook samen met hun knuffeldieren Mevrouw konijn en Welpje (de leeuw). Casper woont samen met zijn oudere zus bij zijn ouders en Emma woont alleen met haar moeder de dierenarts. Gelukkig is haar opa vaak in de buurt om op te passen of te helpen. De hele serie is nogal mierzoet, maar dat hoort nou eenmaal bij shows voor die leeftijd. De kinderen genieten er in ieder geval elke keer weer van. Misschien ook omdat het ze allemaal bekend voorkomt? Naast de series hebben Casper en Emma ook al meerdere films gemaakt. Denk maar aan Casper & Emma op safari, of de bergen in en niet vergeten Casper & Emma de beste vriendjes. Stuk voor stuk films die draaien om het tweetal, met hun knuffeldieren en de familie. En nu komt er weer een nieuw deel in de bioscopen!

Vanaf komende donderdag verschijnt de nieuwste film in de bioscopen. Het heet Casper & Emma maken theater. Kortweg komt het er op neer, dat de kinderen van de klas bij een theatervoorstelling zijn geweest en er zo van in de ban zijn, dat ze zelf er eentje willen maken om geld op te halen voor het goede doel. Er zijn namelijk kinderen in India die geen elektriciteit hebben. Daar schrokken Casper & Emma wel van, dus vol met goede moed gingen ze aan de slag met de show. Mevrouw Konijn en Welpje zijn ook niet vies van de showbiz en doen hun uiterste best om mee te mogen doen met de voorstelling. Maar dan is er nog de muis, die wellicht de hele boel kan verpesten.  Gaat de theatervoorstelling dan nog wel door?

Het belooft dus weer een spannende film te worden van en met het tweetal. Lijkt het je leuk om het zelf te gaan zien in de bioscoop? Laat het mij dan weten, want ik zal 2×2 kaartjes weggeven. De actie loopt tot en met 6 juni en de winnaar maak ik bekend op Facebook. Natuurlijk zijn mijn voorwaarden ook hier weer van toepassing. (Klik hier voor de winactievoorwaarden). De trailer van de film vind je hier.