Ted & het geheim van Koning Midas

Ik heb zulk leuk nieuws! Er komen weer allerlei nieuwe kinderfilms uit de komende tijd. En aangezien de lente toch nog lang niet in aantocht is, kan je beter lekker warm in de bioscoop van een filmpje genieten. Mijn kinderen zijn erg fan van “de grote televisie” zoals het noemen. Het is altijd een klein feestje als ik met ze naar de bioscoop ga. Ik kan me heel goed voorstellen, dat dat eigenlijk voor alle kinderen zo zal zijn. Dat maakt het des te leuker voor mij om nieuwe releases aan te mogen en kunnen kondigen waarbij ik soms zelfs kaartjes zal weggeven. Zoals vandaag!

Op 14 februari draait de film ‘Ted & het geheim van Koning Midas” in de bioscopen. Het is weer een waar avontuur wat je kan meebeleven. Ted (Jan Kooijman) reist naar Las Vegas om daar een presentatie van archeologe Sara (Yvonne Coldeweijer) bij te wonen. Zij zou bewijs hebben gevonden van het bestaan van de halsketting van Koning Midas. Hij is de Koning die volgens legende alles in goud veranderde alleen maar door het aan te raken. Maar Sara wordt ontvoerd door een hebzuchtige man. Tja, dan kan Ted niets anders dan haar zoeken en redden. Tijdens zijn reis rond de wereld ontmoet hij uiteraard veel mensen, zowel vrienden als vijanden. Super spannend dus!

De film is geschikt voor kinderen vanaf zes jaar. Het kan namelijk best wel eng zijn af en toe als de slechteriken tevoorschijn komen. De trailer van de film kan je hier bekijken.

Voor de avonturiers onder ons heb ik goed nieuws. Niet alleen mag ik drie keer een stoere Ted tas weggeven, maar in de tassen zitten ook nog eens twee kaartjes om de film in de bioscoop te zien. Een leuk uitje om te winnen zeg ik maar zo. Je doet mee door een reactie achter te laten onder dit bericht. De winactie loopt tot en met 14 februari en de winnaars worden bekend gemaakt op Facebook. Uiteraard zijn mijn winactievoorwaarden van toepassing. Deze kan je hier vinden.