“Weer terug tijd in de pubertijd met Little”

Als je me al enigszins kent, weet je dat ik dol ben op televisie en films. Mijn kinderen hebben dit van mij geërfd en daarom heten wij ook gekscherend “familie vierkante oogjes”. Niet dat ze voortdurend naar het scherm turen hoor! We stellen uiteraard wel grenzen aan de schermtijd. Maar zo nu en dan een gezellig filmpje met het gezin wordt altijd wel gewaardeerd. Gelukkig ben ik ook dol op kinderfilms, dus kijk ik vrolijk met de kinderen mee. Natuurlijk kijk ik er wel al een beetje naar uit, dat we wat meer richting de niet animatie variant gaan.

Qua filmgenres ben ik eigenlijk heel divers. Ik kan ontzettend genieten van een zoetsappige romantische komedie, maar ook een goede horror is welkom. Wat eveneens tot mijn favoriete soort films hoort, zijn diegene met gedaanteverwisselingen. Denk maar “BIG”, “a boy girl thing” ,”13 going on 30″ en “17 again”. Geen flauw idee waarom, maar ik vind dat altijd heerlijk vermakelijk. En nu komt er weer eentje van uit!

De film Little

Het gaat over Jordan Sander (Regina Hall), die wakker wordt in haar tienerlichaam. Zij moet zichzelf verbeteren, vriendschappen opbouwen en iets van haar leven maken. Daar krijgt ze hulp bij van haar assistent, die haar eigenlijk niet kan uitstaan omdat ze een ontzettend krengige bazin is. Gevuld met wat zwarte humor is de film een heerlijk stukje vermaak. Al nieuwsgierig? De trailer vind je hier.

Deze hilarische film is vanaf 11 april te zien in de bioscoop. Ik ga zeker een avondje plannen! Lijkt het jou ook leuk om te gaan? Laat dan een reactie achter en maak kans op één van de drie set kaartjes. Je kan meedoen tot en met 3 april en de winnaar maak ik op Facebook bekend.