“Nu in het theater: PAW Patrol Live!”

Met mijn jongste zoon (Matteo), van 3 jaar, was ik voor het eerst naar een theater voorstelling. Een spannend moment al op zichzelf! Al vanaf het moment dat ik hem vertelde dat we naar theater zouden gaan om naar Paw Patrol te kijken, vroeg hij te pas en te onpas of we al gingen. Paw Patrol wordt namelijk met liefde naar gekeken – en mee gespeeld – bij ons thuis. Om de avonturen van de pups op een toneel te mogen kijken, dat kon alleen maar een pup-tastische ervaring worden! En inderdaad, het was een magische dag.

Alles in het theater was bijvoorbeeld al prachtig versierd met ballonnen. De kinderen konden een masker kiezen bij binnenkomst, op de foto met Chase (bleek toch iets te spannend), en een geschminkte pup pootafdruk op hun arm krijgen. Dat was al een feestje op zich en de voorstelling was nog niet eens begonnen!

Eenmaal in de zaal, zaten we vol verwachting (met stoelverhogers voor de kleintjes, die je kon meenemen bij binnenkomst) te wachten tot de show begon. En ja hoor, daar kwam Ryder het podium op! Enthousiast vertelde hij over de Grote Race tussen Avonturenbaai en Boerengat.  De burgemeesters zouden tegen elkaar strijden om de felbegeerde beker. Alleen bleek al snel dat de burgemeester van Avonturenbaai geblesseerd was. De Paw Patrol Pups stonden gelukkig al helemaal klaar om in te springen. Maar waar ze niet helemaal rekening mee hielden was een vals spelende tegenpartij. Redden ze het dan wel om op tijd de race te voltooien?

Onze ervaring

De kinderen zaten vol verwondering, van begin tot eind, met open mond naar de hele voorstelling van PAW Patrol Live gekeken. Zelf was ik ook onder de indruk. De pups waren schitterend vertegenwoordigd (zowel door de cast als de fantastische poppen). De onderlinge interactie, zowel met het decor als digitale scherm, was erg vermakelijk. De overgang van scenes hebben ze ook erg leuk gedaan. Woord grappen waren als vanouds erin verwerkt, wat ik als ouder erg geestig vind. Verder werd er enthousiast gezongen en gedanst, het was erg aanstekelijk. Heb met plezier gekeken naar zowel de show als hoe de kinderen ervan hebben genoten.  Zelfs ’s avonds tijdens het avond eten hebben we nog heerlijk nagepraat van de avonturen van de pups, die ze hebben gezien op het toneel. Een onvergetelijke zondag was het!

Voor de theaters, data en tickets van PAW Patrol Live klik je hier.

Geschreven door Petronella